8 ian. 2015

Masca de iarna cu miere si scortisoara, eficienta pentru ten!



                    


                                          

               Asa cum v-am obisnuit, va recomand numai retete incercate de mine sau de apropiati ai mei. Am grija sa le aleg pe cele care au rezultate reale si pe  care cred eu ca merita sa le folosim pe perioada indelungata.
               Acum doua saptamani am mers la un magazin, in apropierea casei mele ca sa cumpar ceva. Acolo vanzatoarea si o fata pe care o cunosc, vorbeau despre masti de fata preparate in casa. Interesata de astfel de retete am intrebat cu ce si-a facut ultima data masca pentru ca avea tenul foarte curat si luminos. Mi-a raspuns foarte senina ca isi face de doua saptamani, o masca pentru sezonul rece, din miere cu scortisoara. M-am mirat ca doua ingrediente pe care le folosesc foarte des in casa, pot fi atat de eficiente si pentru frumusete.
               Va recomand cu incredere sa amestecati trei  lingurite de miere cu o lingurita de scortisoara, amestecati pana obtineti o pasta omogena apoi aplicati pe fata si lasati sa actioneze 30 de minute. Clatiti cu apa calduta si apoi masati-va fata cu ulei de cocos. Despre beneficiile uleiului de cocos va voi povesti intr-un articol viitor. Masca se foloseste o data pe saptamana sau la doua saptamani, in functie de necesitatile tenului.
               Va doresc spor la treaba si sa aveti rezultate multumitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu...