18 ian. 2015

Cei sase super eroi...desen animat pentru toate varstele!





                      Imi cer scuze pentru intarziere cu care va aduc aceasta informatie insa...am fost putin ocupata!
                    Pentru ca draga mea prietena si matusa, Irina Margareta Nistor, nu putea sa mearga la premiera desenului animat BIG HERO 6, fara a ne invita si pe noi, iata-ne in data de 15.Jan.2015 la Afi Palace Cotroceni la IMAX cinema pentru a ne bucura de un eveniment foarte bine pus la punct. Am mers impreuna cu sotul si cu cei doi copii. Ne-am dus pentru copii desigur fara a sti ca va fi o seara minunata pentru toti patru. Ajunsi acolo, ne-am bucurata de primirea calduroasa a matusii noastre si de "magia" construita din bomboane de catre organizatori. Dupa ce am intrat in ambianta evenimentului, am mers in sala pentru a viziona desenul animat 3D. Ne-am instalat in scaune confortabil si.........am vizionat un film/desen animat care, la 30 de ani ai mei, m-a captat cu totul. Are toate ingredientele necesare unui film. Are momente comice, dramatice, pline de actiune si suspans. Desi sala era plina de copii, a fost liniste deplina pentru ca animatia "nu iti dadea voie" nici macar sa respiri uneori. Pot spune ca pe langa scenariu, regie, etc....dublajul a fost realizat perfect. Nu am avut niciun moment in care dublajul sa ma deconecteze de firul filmului. Pentru asta vreau sa o felicit si aici, desi am facut-o si personal, Pe doamna Anca Sigartau si intreaga sa echipa. Felicitari Ager Film! Felicitari intregii distributii si celor care au organizat seara de premiera cu atata atentie! Felicitari Irina Margareta Nistor pentru implicare si multumim din suflet pentru invitatie!
                   Nu doar va recomand, chiar va rog sa mergeti sa-l vedeti si nu o sa regretati! Este un film perfect pentru a fi vizionat de catre parinti fara a se plictisi si este un desen animat care ii va captiva complet pe copii. Pentru o seara de familie este ideal. 
                   Distributia, regia si toata echipa care a realizat aceasta minunatie, va las sa o descoperiti in sala de cinematograf insa o sa va vand un pont....NU VA RIDICATI  PANA NU  SE APRINDE LUMINA....veti vedea de ce ;)

                               Va doresc vizionare placuta si astept impresiile voastre!


                 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu...