24 ian. 2015

LEACURI DE LA SORA MEA : Picaturi naturale cu care sa-i desfunzi nasul copilului.




               Din aceasta seara voi avea un fel de rubrica numita " Leacuri de la sora mea"
       Stiti din articolele trecute ca sunt singura la parinti si ca singurii mei frati au fost si sunt verisorii mei Olguta, Remi si Vasile, copiii fratelui mamei mele. Cu ei am crescut si ne  iubim ca fratii. Mai stiti si faptul ca acum trei ani am intalnit o persoana foarte speciala, pe Anamaria Gheorghe. Ea m-a facut sa imi schimb viziunea asupra reincarnarii deoarece cred ca intr-o viata anterioara am fost surori siameze sau cel putin gemene. Este imposibil ca doua persoane, fara nicio legatura,  sa fie atat de asemanatoare cum suntem noi si sa se iubeasca asa de tare cum ne iubim noi. Din ziua in care ne-am imprietenit si am descoperit ca suntem aproape identice, am hotarat sa fim surori. Intr-un articol viitor o sa va vorbesc mai pe larg despre sora mea si relatia minunata dintre noi doua.
       Cum amandoua avem cate doua bucati de copii :) ne sfatuim zilnic in legatura cu tot ceea ce ii priveste pe cei mici, astazi mi-a dat un sfat minune cu privire la desfundatul nasului in mod natural.
       Ma plangeam ca Stefan are nasul infundat de mult timp si nu stiu ce sa-i mai fac. Ea mi-a spus ca daca pot sa-l suport cum tipa putin de usturime, sa-i pun picaturi de lamaie, cate doua in fiecare nara. Am zis ca este nebuna...lamaie in nas???? Mi-a trimis ea un articol sa ma conving, meseria ei fiind de asa natura, nu pune nimic in aplicara fara o cercetare profunda....defect profesional :)  Am stat m-am gandit....m-am razgandit si am zis : Ce ii poate face rau? este doar lamaie. Am luat un flacon de picaturi, gol, l-am spalat bine, am stors lamaia, am pus-o in sticluta si.... i-am pus cate doua in fiecare nara. Am asteptat cu teama reactia copilului care....nu a aparut deloc. Nu tu tipete, nu tu plansete...doar a stranutat putin. I-am repetat operatiunea la 30 minute dupa si.....uimitor s-a desfundat. O sa ii fac acest tratament macar trei zile pentru ca il ajuta sa se si vindece de mucisori.
         Asa ca, dragile mele, incercati acest leac natural....si va astept in fiecare saptamana cu LEACURI DE LA SORA MEA.

                                                                                                    PUPICI!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu...