5 sept. 2014

Punct si de la capat...!





                                   

                                https://www.youtube.com/watch?v=WFbKiUG0YbU





            Uneori viata este impartita in capitole. Unele placute, altele neplacute insa fiecare are farmecul lui. Important este sa reusim sa incheiem ultimul capitol si sa incepem unul nou cu forte proaspete. De fiecare data cand traim o experienta neplacuta, promitem ca nu vom mai face niciodata aceiasi greseala, insa viata....viata ne supune la multe incercari si daca nu stim cum sa o pacalim, repetam iar si iar acelasi capitol, la nesfarsit. Daca reusim sa realizam că ne aflam intr-un cerc vicios si iesim...atunci putem pune PUNCT SI SĂ O LUAM DE LA CAPAT! Viata este facuta din experiente de tot felul din care invatam sa mergem mai departe. Nimeni si pentru nimic in lume nu merita sa ramanem blocati intr-o situație neplacuta. Daca realizam ca ne face rau, dam pagina si...ce o fi o fi. Daca reusim sa intelegem ca tot ceea ce ni se ofera este cu un scop, atunci trecem prin toate mai usor si ne bucuram de fiecare rasarit si apus de soare, de fiecare ghiocel aparut din zapada, de fiecare ploaie de vara, de prima frunza aramie care atinge pamantul si de primii fulgi de nea care ne mangaie fata. Si tot asa pana cand viata decide sa spuna STOP REFORMULEAZA! Insa pana atunci trebuie sa primim fiecare bucurie sau lovitura a vietii cu sufletul deschis si cu credinta ca se poate si mai bine. Eu am incheiat un capitol important din viata mea care mi-a adus uneori bucurii, alteori tristeti insa si multe invataminte. Nu am fost pregatita sa-l inchei, insa nevoia de a merge mai departe m-a fortat sa realizez ca usa trecutului trebuie zavorata pentru totdeauana. Incep o noua viata cu sufletul deschis si cu speranta ca de astazi totul va fi altfel. Poate fi mai bine sau mai rau...oricum va fi, este un nou capitol care trebuie scris cu incredere. Iau cu mine amintirile primei iubiri, bucuria de a aduce o viata pe lume, prieteniile sincere si tristetea zilelor ploioase...restul le las in spatele usii zavorate cu speranta ca niciodata nu o va mai deschide cineva. De azi ma bucur de soarele cald de vara care imi mangaie fata si ma asigura ca totul va fi bine si ca viata este SI BUNA SI REA! De astazi ma accept cu bune si cu rele, ma iubesc asa cum sunt si ma iert pentru toate deciziile gresite pe care le-am luat candva. Pasesc in noua viata cu pasi marunti si repezi pentru ca timpul nu ma asteapta. De astazi ma bazez numai pe mine si ma bucur de iubirea si sfaturile prietenilor sinceri din viata mea, fara a mai lasa pe cineva sa intervina in deciziile de zi cu zi. Ma bucur ca traiesc, ma bucur ca iubesc, ma bucur ca Dumnezu mi-a oferit cele mai frumoase doua sufletele care imi spun MAMA si care imi bucura fiecare zi si care imi motiveaza fiecare pas. Ma bucur de oportunitatile vietii si vreau sa profit la maxim de fiecare mana intinsa de destin. 
              Am invatat sa iubesc viata, frumusetea, joaca si bucuria cerului albastru....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu...