18 iun. 2014

Bucataria vegetariana ...SANATATE CURATA!



           Mi-ar fi placut sa nu ajung sa cunosc bucataria RAW-VEGANA SI VEGANA in circumstantele de acum insa datorita diagnosticului socant si devastator, CANCER, al mamei mele, am ajuns sa studiez cat mai multe articole despre vindecarea acestei boli. Toate articolele indica regimul vegetarian. Nu am inteles nicodata oamenii care renunta la carne insa in adancul sufletului meu as fi vrut sa pot renunta si eu pentru ca stiu cate toxine contine. Niciodata nu am avut un motiv solid pentru a o face insa acum datorita situatiei in care ne aflam cu starea mamei de sanatate, odata cu ea am renuntat si eu la carne. Nu stiu cat voi rezista si nici daca voi mai manca vreodata carne insa deocamdata nici nu vreau sa aud. De o saptamana de cand mama mananca raw-vegan si vegan am studiat o multime de retete si am si incercat cateva. Va pot spune ca sunt chiar delicioase si destul de satioase. Nu am acum atatea ingrediente cate preparate as vrea sa incerc. :) Ce va pot spune este ca mama desi diagnosticata cu  CANCER, o boala nu tocmai usoara, are foarte multa energie si se simte ffff. bine. Unii spun ca boala este parsiva insa eu cred ca regimul bazat pe fructe si legume crude si lipsit de proteina animala ii da atata energie si pofta de viata. Uneori avem nevoie de un motiv puternic pentru a renunta la anumite alimente nocive sau la anumite vicii cum ar fi fumatul sau bautul cafelei. Ii multumesc Lui Dumnezeu ca in zilele noastre exista aceasta bucatarie vegana care ne invata sa traim sanatos. Una dintre retetele pe care le-am incercat si mi-s-a parut delicioasa a fost LAPTELE DE NUCI CU BANANE.  Am pus o cana de nuci de seara la inmuiat in doua cani de apa. Eu nu i-am schimbat apa insa am aflat intre timp ca se schimba apa de cel putin doua ori. Dimineta puneti nucile impreuna cu doua cani si jumatate in blender si dupa ce le-ati blenduit bine le puneti intr-un tifon la scurs. Laptele obtinut poate fi pus din nou in blender cu capsune sau banane. Nuca din tifon am aflat, nu am incercat, ca se poate combina cu condimente si marar si poate fi servita cu rosii in loc de branza. Laptele de nuca este o bautura delicioasa si cu multe proprietatii benefice sanatatii noastre. Va doresc sanatate multa si daca ati incercat si voi retete RAW_VEGAN sau VEGAN va rog sa imi scrieti!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu...